Analýza konkurence
Analýza konkurence odhalí, co má na webu vaše konkurence a vy ne. Navrhneme vám konkrétní obsah - co a jak zapracovat, abyste předběhli vaši konkurenci.
Mějte náskok před konkurencí
Vy a vaše konkurence
Každý podnikatel vnímá svoji přímou i nepřímou konkurenci a někteří z nás ji dokonce sem tam po očku sledují. Možná jste si někdy položili dotaz…
„Na která klíčová slova se ve výsledcích vyhledávání zobrazuje moje konkurence? V čem je lepší než já a můj web?"
Pokud jste si i vy položili tento dotaz, jste tu správně a čtěte dál.
Na žádost vám vypracujeme analýzu obsahu konkurence, jenž vám ukáže konkrétní klíčová slova a typ obsahu, na který se vaše konkurence zobrazuje na dobrých pozicích ve vyhledávání Google a vy ne.
Jednoduše řečeno – analýza konkurence z pohledu obsahu (content GAP analýza) vám navrhne konkrétní obsah, který byste na váš web měli doplnit, pokud chcete výrazně zvýšit jeho návštěvnost z vyhledávání a předběhnout vaši konkurenci.
Určíte si, kolik maximálně chcete zaplatit za nakupujícího / objednávku / poptávku a proto dokážete přesně měřit návratnost investice.
-
Takový obsah jim dost možná přivede na web zdarma měsíčně stovky až tisíce nových návštěvníků, o které vy přicházíte.
-
V analýze vám vypíšeme konkrétní nápady na tvorbu nového obsahu, kategorií na webu, článků, produktů a mnoho dalšího.
-
Zaplníte díru na vašem webu a předběhnete konkurenci
Jak taková analýza konkurence vypadá?
Získáte seznam veškerého obsahu vašich webových stránek a stránek vybrané důležité konkurence. Přehledně tak uvidíte, na která klíčová slova vaši konkurenti cílí a kde vy nemáte ani čárku. Výsledkem Content GAP analýzy je tabulka plná informací z hlediska SEO i z pohledu obsahu na sociálních sítích. Její součástí jsou i části mimo váš web: e-maily, obsah v placené reklamě, e-booky a další. Ale nemusíte se bát, že byste se ve změti slov a čísel ztratili. Z toho všeho vám „vyzobeme“ pro váš business to nejpodstatnější a řekneme vám, kde začít a co zlepšit.
Do rukou dostanete dokument ve formátu PDF, který má obvykle kolem 15 – 30 stránek + zmíněnou Excel tabulku. Záleží na rozsahu vašeho webu a vašich konkurentů.
Seznam nedostatků a nejdůležitějších klíčových slov zde najdete seřazený podle priority a šance na úspěch. Jasně tak uvidíte, kterých mezer se zbavit nejdříve a kterou díru zalepit s největší šancí na kýžený úspěch.
Zapracováním obsahové analýzy konkurence a návrhů v ní obsažených získáte:
-
Vyšší návštěvnost webu.
-
Obsah, který opravdu zajímá vaše zákazníky.
-
Lepší pozice ve výsledcích vyhledávání.
-
Podklad pro zlepšování a promyšlenou obsahovou strategii.
50+ spokojených klientů
Naše reference
Mezi spokojené klienty patří Potten & Pannen, Worksafety.cz, Kytary.cz, Boatpark.cz, MMA-shop.cz, Pubec.cz, CRDR, ispas.cz, KAMA, Respect.cz, Arboristickaakademie.cz, Samolepici-etikety.cz a mnoho dalších.
Analýza vaši konkurence
už do 14 dnů
Odhalíme, co má vaše konkurence a vy ne. Který obsah zapracovat na web tak, abyste zvýšili návštěvnost vašeho webu a posílili pozice ve výsledcích vyhledávání.
-
Výsledkem je přehledný PDF dokument (od 15 do 30 stránek) + tabulka (*.xls)
-
Porovnáme váš web vs. 5 - 10 konkurentů
-
Analýza konkurence obsahuje konkrétní obsah k zapracování
-
Běžná cena začíná na 14 900 Kč bez DPH
-
Obvyklá doba vypracování je 14 dnů
Proč je analýza konkurence tak důležitá?
Odhalí, co má vaše konkurence a vy ne. Dozvíte se, jak pracuje s obsahem, na jaká klíčová slova cílí, v čem je lepší než vy a který důležitý obsah na vašem webu chybí. Content GAP analýza je skvělým zdrojem, jak být na internetu vidět a přeskočit své konkurenty. (K obecné analýze konkurence, o které jste nejspíš slyšeli například na vysoké škole, se dočtete zde).
Šetří čas. Weby jsou obrovské a je hloupost je procházet stránku po stránce. Díky Content GAP analýze neboli obsahové analýze konkurence uvidíte v jednom přehledném souboru dat veškerý obsah webů, ze kterého vám vyplynou tipy na nové sekce, kategorie, články, produkty i mnoho dalšího, co na váš web přiláká nové zákazníky.
Z Content GAP analýzy se dozvíte důležité informace
-
Na jaká klíčová slova se vaši konkurenti umisťují ve výsledcích vyhledávání, ale vy ne. Budete vědět, na čem zapracovat.
-
Jaké otázky mají vaši potenciální zákazníci. Budete znát, co je zajímá, vše jim zodpovíte a díky tomu neodejdou ke konkurenci.
-
Proč vaši zákazníci nenakupují nebo proč méně, než byste si přáli. Objevíte obsahové mezery ve všech nákupních fázích a zákazníka tak úspěšně provedete až k nákupu.
-
Které produkty nemají na vašem webu podporu v obsahu a které z nich podpořit, aby se k nim zákazníci snáze dostali.