+420 775 646 376

Blanická 922/25, Praha 2

Top

PPC reklama

Víte, že... správným užíváním remarketingu v kampaních lze dosáhnout konverzního poměru až 70%?

Proč zvolit

PPC reklama (tzv. platba za proklik) je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů, který umožňuje cílit přesně na uživatele, kteří hledají právě vás.

“PPC reklamu dokážeme dokonale plánovat a přesně zasáhnout vaši cílovou skupinu.“

Důležitost PPC kampaní je nepopíratelná. PPC reklama nabízí velmi přesné údaje a disponuje mnohými možnostmi, které bohužel často nejsou využívány na plný potenciál (jak na to v článku PPC check-list). Navíc funguje velmi rychle – první návštěvníky můžete díky PPC získat již do 15 minut od spuštění!

O 50% je vyšší šance nákupu u náštěvníka, který přijde na web prostřednictvím PPC reklamy oproti organickému vyhledávání

41% kliků ve výsledcích vyhledávání míří na první tři placené výsledky

46% lidí nerozezná placené výsledky vyhledávání od neplacených

Proč investovat do PPC reklamy?

Je to jeden z nejúčinnějších způsobů, jak přivést relevantní návštěvníky na váš web. Jelikož lze snadno měřit výsledky PPC kampaní, můžete se flexibilně rozhodovat o tom, zda je pro vás ta která kampaň přínosem, či nikoli. PPC kampaně se dají velmi dobře zacílit na konkrétní publikum, případně na lokalitu. Na principu PPC funguje také remarketing (jinak řečeno retargeting), který cílí na uživatele, kteří již navštívili váš web, ale zatím neprovedli konverzní akci.

Zaslat poptávku

Proč si na PPC vybrat nás?

Vybereme pro vaše kampaně funkční klíčová slova, která přivedou relevantní návštěvníky. Výsledky každé kampaně budeme podrobně analyzovat a díky pravidelnému reportingu budete i vy neustále v obraze. Efektivně vám ohlídáme váš rozpočet, takže za PPC neutratíte víc, než byste chtěli.

Google AdWords

Sklik

PPC systémy zbožových vyhledávačů

FB Ads (Facebook reklama)

Zaslat poptávku
Máte dotaz nebo se chcete pobavit, jak pomůžeme právě vám?
NAPIŠTE NÁM


Please leave this field empty.

Stáhněte si náš e-book

eBook o online marketingu zdarma: 5 častých chyb a jak se jim vyhnout