+420 775 646 376

Blanická 922/25, Praha 2

Top

Analýza konkurence

Analýza konkurence odhalí, co má na webu vaše konkurence a vy ne. Navrhneme vám konkrétní obsah - co a jak zapracovat, abyste předběhli vaši konkurenci.

seo-graf-vetsi

Vy a vaše konkurence

Každý podnikatel vnímá svoji přímou i nepřímou konkurenci a někteří z nás ji dokonce sem tam po očku sledují. Možná jste si někdy položili dotaz…

„Na která klíčová slova se ve výsledcích vyhledávání zobrazuje moje konkurence? V čem je lepší než já a můj web?

Pokud jste si i vy položili tento dotaz, jste tu správně a čtěte dál.

Na žádost vám vypracujeme analýzu obsahu konkurence, jenž vám ukáže konkrétní klíčová slova a typ obsahu, na který se vaše konkurence zobrazuje na dobrých pozicích ve vyhledávání Google a vy ne.

Jednoduše řečeno – analýza konkurence z pohledu obsahu (content GAP analýza) vám navrhne konkrétní obsah, který byste na váš web měli doplnit, pokud chcete výrazně zvýšit jeho návštěvnost z vyhledávání a předběhnout vaši konkurenci.

Takový obsah jim dost možná přivede na web zdarma měsíčně stovky až tisíce nových návštěvníků, o které vy přicházíte.

V analýze vám vypíšeme konkrétní nápady na tvorbu nového obsahu, kategorií na webu, článků, produktů a mnoho dalšího.

Zaplníte díru na vašem webu a předběhnete konkurenci.

JAK TAKOVÁ ANALÝZA KONKURENCE VYPADÁ?

Získáte seznam veškerého obsahu vašich webových stránek a stránek vybrané důležité konkurence. Přehledně tak uvidíte, na která klíčová slova vaši konkurenti cílí a kde vy nemáte ani čárku. Výsledkem Content GAP analýzy je tabulka plná informací z hlediska SEO i z pohledu obsahu na sociálních sítích. Její součástí jsou i části mimo váš web: e-maily, obsah v placené reklamě, e-booky a další. Ale nemusíte se bát, že byste se ve změti slov a čísel ztratili. Z toho všeho vám „vyzobeme“ pro váš business to nejpodstatnější a řekneme vám, kde začít a co zlepšit.

Do rukou dostanete dokument ve formátu PDF, který má obvykle kolem 15 – 30 stránek + zmíněnou Excel tabulku. Záleží na rozsahu vašeho webu a vašich konkurentů.

Seznam nedostatků a nejdůležitějších klíčových slov zde najdete seřazený podle priority a šance na úspěch. Jasně tak uvidíte, kterých mezer se zbavit nejdříve a kterou díru zalepit s největší šancí na kýžený úspěch.

Zapracováním obsahové analýzy konkurence a návrhů v ní obsažených získáte:

Vyšší návštěvnost webu.

Obsah, který opravdu zajímá vaše zákazníky.

Lepší pozice ve výsledcích vyhledávání.

– Podklad pro zlepšování a promyšlenou obsahovou strategii.

> Zaslat poptávku Více informací

Analýza vaší konkurence už do 14 dnů

Odhalíme, co má vaše konkurence a vy ne. Který obsah zapracovat na web tak, abyste zvýšili návštěvnost vašeho webu a posílili pozice ve výsledcích vyhledávání.

Výsledkem je přehledný PDF dokument (od 15 do 30 stránek) + tabulka (*.xls)

Porovnáme váš web vs. 5 - 10 konkurentů

Analýza konkurence obsahuje konkrétní obsah k zapracování

Běžná cena začíná na 14 900 Kč bez DPH

Obvyklá doba vypracování je 14 dnů

> Zaslat nezávaznou poptávku
Nejdříve nezávazně probereme, jací jsou vaši konkurenti a dohodneme podrobnosti
VYPLŇTE PROSÍM NEZÁVAZNÝ FORMULÁŘ

Mezi spokojené klienty patří Potten & Pannen, Worksafety.cz, Kytary.cz, Boatpark.cz, MMA-shop.cz, Pubec.cz, CRDR, ispas.cz, KAMA, Respect.cz, Arboristickaakademie.cz, Samolepici-etikety.cz a mnoho dalších.



Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Proč je analýza konkurence důležitá?

Odhalíme, co má vaše konkurence a vy ne. Který obsah zapracovat na web tak, abyste zvýšili návštěvnost vašeho webu a posílili pozice ve výsledcích vyhledávání.

Odhalí, co má vaše konkurence a vy ne. Dozvíte se, jak pracuje s obsahem, na jaká klíčová slova cílí, v čem je lepší než vy a který důležitý obsah na vašem webu chybí. Content GAP analýza je skvělým zdrojem, jak být na internetu vidět a přeskočit své konkurenty.

Šetří čas. Weby jsou obrovské a je hloupost je procházet stránku po stránce. Díky Content GAP analýze neboli obsahové analýze konkurence uvidíte v jednom přehledném souboru dat veškerý obsah webů, ze kterého vám vyplynou tipy na nové sekce, kategorie, články, produkty i mnoho dalšího, co na váš web přiláká nové zákazníky.

Z Content GAP analýzy konkurence se dozvíte důležité informace

Na jaká klíčová slova se vaši konkurenti umisťují ve výsledcích vyhledávání, ale vy ne. Budete vědět, na čem zapracovat.

Jaké otázky mají vaši potenciální zákazníci. Budete znát, co je zajímá, vše jim zodpovíte a díky tomu neodejdou ke konkurenci.

Proč vaši zákazníci nenakupují nebo proč méně, než byste si přáli. Objevíte obsahové mezery ve všech nákupních fázích a zákazníka tak úspěšně provedete až k nákupu.

Které produkty nemají na vašem webu podporu v obsahu a které z nich podpořit, aby se k nim zákazníci snáze dostali.

> Zaslat nezávaznou poptávku
+ Jak na lepší PPC? ZDARMA