+420 775 646 376

Blanická 922/25, Praha 2

Top
jakmy.cz / Byznys  / Vlastní e-shop, zdokonalování produktu, získávání zákazníků. Nestíháte? Co s tím?

Vlastní e-shop, zdokonalování produktu, získávání zákazníků. Nestíháte? Co s tím?

Dokonalý produkt prodává. Ale nejen to, o vašem produktu se musí lidé nejdříve dozvědět a získat důvěru k vaší značce, aby opravdu nakoupili. Jak toho dosáhnout? Co řešit dříve? Zamysleli jste se někdy nad tím, co vlastně dělá agentura a jaký konkrétní přínos to může mít pro vaše podnikání?

V digitální době, ve které nyní žijeme, je třeba mít pod palcem správu kampaní a vaši cílovou skupinu zasahovat rozumným reklamním mixem, abyste lépe prodávali. Ať už to děláte v interním týmu vaší firmy, máte na to freelancera nebo spolupracujete s on-line marketingovou agenturou.

Pokud si kampaně spravujete sami, po čase můžete přijít do bodu, kdy nejste spokojeni s výsledky, zjistíte, že se např. PPC kampaně nevyplácí, mohou být drahé, platíte vysoké ceny za klik. Nebo, nehledě na výsledky, usoudíte, že na správu kampaní a marketing nemáte časové kapacity. To vše se netýká jen správy PPC kampaní v Skliku či AdWords, ale také Facebook reklam, budování obsahu, správy zbožových vyhledávačů jako jsou například Heuréka.cz nebo Zboží.cz a dalších marketingových kanálů.

V takový moment je vhodná chvíle zhodnotit, jestli váš čas, který marketingu vašeho webu věnujete, nedokážete využít více efektivně, věnovat se vašemu byznysu a marketing webu nechat specialistům. Odborníci na marketing vám mohou pomoci, ulehčit hodně práce a ušetřit velké množství peněz.

Reálný příklad z praxe – vyšší tržby v PPC za nižší cenu

Stalo se v druhé polovině roku 2018. Internetový prodejce sportovního vybavení měl správu PPC kampaní vyřešenou svépomocí, jeden ze zaměstnanců se staral o průběžnou optimalizaci a kampaně od základu nastavil úplně sám. Kampaně generovaly vysoké tržby, ale byly velmi drahé. Po analýze kampaní jsme majiteli e-shopu navrhli, že si je vezmeme pod naši správu a zaplatí nám pouze tehdy, když jeho celkový zisk z PPC kampaní bude za předem určené období vyšší, než pod jejich vlastní správou. Kampaně se nám podařilo upravit a optimalizovat tak, že klient ve výsledku…

1. Sice platil za správu kampaní nám, ale ušetřili jsme mu mnohem více peněz z měsíčních inzertních nákladů, takže oproti předchozím měsícům výrazně ušetřil,

2. dokázal zaměstnance využít na efektivnější práci, které sám rozumí (souviselo s přímou správou produktů), což velmi pravděpodobně v konečném důsledku vedlo také k navýšení příjmů.

Co vám tedy spolupráce s agenturou přinese?

Výhod může být více, níže se dočtete některé z nich.

Méně práce pro vás a ušetření nákladů

Ačkoli to nemusí být na první pohled patrné, důsledná správa kampaní zabere čas. Vy se tak můžete věnovat vašemu byznysu, kterému rozumíte právě vy nejlépe. Nechejte správu kampaní specialistům, pro které je zvyšování konverzí, ladění CTR a ceny za klik denní chleba. Váš byznys poroste rychleji.

Agentura ví, co dělá, zajímají se o obor, studují, vzdělávají se

S agenturou se domluvíte na konkrétní strategii dosahování cílů a poměrně brzy (po vhodném pro čase vyhodnocení kampaní) budete vědět, na čem jste a jaké výsledky vám spolupráce přináší.

Specialista s vámi probere váš business, je důležité, aby co nejvíce pronikl do toho, co děláte a jak funguje právě vaše firma. Ve většina případů návrh strategie přijde právě od specialisty a to včetně návrhu výše inzertních nákladů, pokud jsou pro daný kanál žádoucí (př. PPC reklama). Vše se pak ladí následnou komunikací. Budete přesně vědět, do čeho investujete a kolik peněz.

Pokud se s agenturou dohodnete například na optimalizaci pro vyhledávače (SEO), v mnoha případech se začíná analýzou konkurence. Agentura zhodnotí např.  5 vašich konkurentů z hlediska obsahu a vytvoří analýzu, ve které uvidíte, na jaká klíčová slova a na jakých pozicích se zobrazuje vaše konkurence a vy ne. Uvidíte tak černé na bílém, kde máte mezery v obsahu a kterým směrem se nejdříve vydat. Více o analýze konkurence se dočtete zde (+ video).

Neplatíte nic navíc

Vy a vaše firma budete vidět na správných místech za adekvátní náklady a nic nebudete přeplácet. Samospráva kampaní nebo správa kampaní nekompetentní osobou může často vést k zbytečným vícenákladům a plýtvání vašimi penězi.

Pokud již máte vaši Facebook stránku nebo Twitter účet, on-line marketingová agentura a její specialisté zhodnotí stav vašich účtů a poradí, co zapracovat lépe. Případně si správu vezme pod svá křídla. Technikálie má specialista zmáknuté, také ví, kam sáhnout a co dělat pro vhodné úpravy, jak budovat brand a konvertovat návštěvníky v zákazníky, ví, kde je vaše cílová skupina a jak se k ní dostat co nejlepším způsobem. Vystoupíte z řady, váš brand bude vidět a vaše prodeje se zvýší.

Agentura kampaně stále testuje a upravuje pro lepší výkon

Dobrá marketingová kampaň není vytesaná do kamene a neustále se mění a upravuje dle aktuálního výkonu a trendů. Kontinuálně se provádí testy výkonu, porovnávají se různé varianty inzerátů (A/B testování) a optimalizují se další kroky.

AB testovaniCílem je, aby klient platil co nejméně za co nejvíce muziky, tedy za nízké náklady prodával co nejvíce.

Tým specialistů si hlídá Black Friday, Vánoce a další významné dny

A připravuje kampaně předem. Například u nás se na Vánoční kampaně chystáme každým rokem již od října a tento rok tomu nebylo jinak.

Drtivou většinu klientů jsme získali na základě doporučení a mnozí s námi spolupracují dlouhodobě. O to, být vidět on-line a za adekvátní náklady, se klientům staráme již od roku 2012. Mezi naše současné i bývalé klienty patří Worksafety.cz, Samolepici-etikety.cz, Kytary.cz, Pubec.cz, Kama.cz a další.

Autor: Tomáš Zabloudil

Vlastní e-shop, zdokonalování produktu, získávání zákazníků. Nestíháte? Co s tím?
4.8 (96%) 10 votes
Sdílet
+ Jak na lepší PPC? ZDARMA