82 747 Kč obrat navíc za 23 dní
Jak jsme pomocí Google Ads kampaní zvýšili tržby novému klientovi o 82 747 Kč za necelý měsíc při zachování nízkých nákladů? Přečtěte si krátkou bleskovku – případovou studii o tom, co vše je možné v rámci nízkých nákladů vykouzlit pomocí PPC reklamy u malého e-shopu.
Samotnému spuštění předcházela patřičná technická příprava, jako je optimalizace XML feedu, správné nastavení měření konverzí (včetně měření hodnoty konverze) a další. S klientem jsme také před započetím procesu probrali jeho konkurenční výhody, jasně definovali cílovou skupinu zákazníků, dotkli jsme se také témat možné expanze do dalších zemí mimo ČR. Všechny tyto informace nám následně pomohly ve stanovení správné strategie, rozpočtu a vhodné textace reklam. V úterý 16.10.2018 jsme kampaně v Google Ads spustili.
PPC reklama po 23 dnech vydělala 82 747 Kč při nízkých nákladech
Cíl byl jasný. Na testovací období spustit PPC reklamy se zachováním co nejnižších možných nákladů. Testovací provoz jsme měli vyhodnotit a usoudit, jestli se do PPC reklamy pustíme ve velkém a podpoříme i Vánoční prodej.
Uběhlo 23 dní a my už vidíme, že naše práce má smysl a dělá radost nejen nám, ale hlavně klientovi. Za toto období klient vydělal čistě z Google Ads přesně 82 747 Kč navíc při přesném počtu 66 konverzí, a to při nákladech pouze 9 691 Kč. To nám dává výsledných 11,7 % podílu nákladů na obratu (PNO).
Tento výsledek kampaně dosáhly již po tak krátké době. Další optimalizace bude probíhat až v následujících týdnech a měsících, hned po tom, co kampaně získají dostatek statistických dat. Dá se tedy předpokládat, že se výsledek bude ještě zlepšovat a kampaně budou mít mnohem lepší výkon.
Obrázek 1 – Tržby z PPC Google Ads
PPC reklama má vliv i na ostatní kanály
Kampaň v Google Ads ovlivnila signifikantním způsobem i výkonnost ostatních zdrojů (o tématu asistovaných konverzí jindy). Dle grafu níže lze vidět postupný růst týdenních tržeb od začátku spuštění Google Ads.
Obrázek 2 – Nárůst tržeb
Vánoce a zvýšení tržeb pomocí PPC reklamy
Vánoční sezóna je pro mnohé klienty zlatý důl a za měsíce listopad a prosinec (často i leden) tržby některých z nich přesahují součet tržeb za zbývajících 9 měsíců v roce.
Jste připraveni na to odesílat mnohonásobně více balíků v následujícím období a chcete, aby i vaše tržby raketově vzrostly? Nastavíme vám PPC reklamu na Google společně s Nákupy Google – zanechte nám vaše kontaktní údaje a klikněte na velké modré tlačítko níže! My se vám během chvíle ozveme a pustíme se do toho.
Naše reference jsou Potten & Pannen, Worksafety.cz, Kytary.cz, Boatpark.cz, MMA-shop.cz, Pubec.cz, CRDR, ispas.cz, KAMA, Respect.cz, Arboristickaakademie.cz, Samolepici-etikety.cz a mnoho dalších.