Doba trvání
od 9/2018
Činnosti
Úprava on-page SEO, budování obsahu, zvyšování CTR v SERPu u důležitých podstránek, sledování konkurence s cílem zjistit, co funguje nejlépe, doporučení k rozšíření sortimentu, vše bez linkbuildingu.
Bez nadsázky.
Doba trvání
od 9/2018
Činnosti
Úprava on-page SEO, budování obsahu, zvyšování CTR v SERPu u důležitých podstránek, sledování konkurence s cílem zjistit, co funguje nejlépe, doporučení k rozšíření sortimentu, vše bez linkbuildingu.
Návštěvnost
26 429 návštěv z vyhledávání
PNO (podíl nákladu na obratu)
Přibližně 6 %
Slova klienta
„Sám jsem se SEO věnoval, než jsem to svěřil klukům z jakmy. Mám poměrně konkurenční web a tak dobré výsledky jsem ani nečekal. Výsledné PNO je perfektní.“
Doba trvání
od 11/2018, klient si před tím kampaně spravoval sám, chtěl PPC zcela zrušit, jelikož prodělával
Činnosti
Kompletní nastavení kampaní od znova, pokročilé měření a segmentace, nové inzeráty, Google nákupy, průběžná optimalizace a A/B testování.
Návštěvnost
111 562 návštěv z placených kampaní
PNO (podíl nákladu na obratu)
8,41 %
Slova klienta
„Zanevřel jsem na PPC, nakonec jsem se nechal od Tomáše ukecat, ať to zkusím s nimi. Nelituji :-)) PPC mi od té doby tvoří více než třetinu obratu.“
Doba trvání
od 5/2018
Činnosti
Jednorázové konzultace k rozesílkám, které klient prováděl sám. Následně navázání kontinuální spolupráce, která spočívala v budování databáze, vytvoření obsahu pro maily, pravidelná rozesílka, automatizace.
Návštěvnost
3 404 návštěv webu
3, 38 % konverzní poměr
PNO (podíl nákladu na obratu)
Pouze 3,1 %
Slova klienta
„E-mail marketingu jsem moc nevěřil, časem se to ukázalo jako dobrá investice.“