Obsahový marketing

Obsahový marketing (content marketing) je dlouhodobý marketingový nástroj, který přináší trvalejší přínosy než jednorázové kampaně.

Content marketing

Proč budovat obsah?

Kvalitní obsah přiláká zákazníka a vzbudí v něm důvěru ve vaši značku. Jde o dlouhodobý a dopředu promyšlený proces.

“Uživatel na internetu hledá informace. Nabídněte mu je vy a přeměňte jej na zákazníka.“

Obsahový marketing je běh na dlouhou trať. Nečekejte od něj, že vám přes noc zdvojnásobí prodeje. Pomůže vám ale vybudovat značku, které budou zákazníci důvěřovat, a ke které se budou rádi vracet.

  • 82 % firem, které blogují, mají pozitivní návratnost z této investice
  • 67% nárůst konverzí zažívají firmy, které pravidelně blogují
  • Okolo 49 % firem má svého správce obsahového marketingu

Jak vám obsahový marketing pomůže?

Obsahový marketing přivádí na váš web nové návštěvníky a postupně posiluje důvěru ve vaši značku. Účelem obsahového marketingu nejsou přímé prodeje, ale budování pocitu důvěry ve vaši značku mezi potencionálními i stávajícími zákazníky.

Jakmánek ve vesmíru
Obsahový marketing s jakmy

Proč právě my?

Společně si stanovíme, jakým směrem by se vaše značka měla ubírat a jakým dojmem chcete na uživatele působit. Na základě obsahové strategie, kterou vytvoříme, následně dlouhodobě vytváříme kvalitní obsah jak na váš web (interně) tak externě. Obsahová strategie je složena z různých nosičů obsahu, těmi jsou například PR články, rozhovory, infografiky, video obsah a tak dále. Účel je jasný - lidem, kteří řeší nějaký problém - chceme nabídnout řešení právě my.

  • Vytvoříme ideální představitele vašich zákazníků
  • Zkonstruujeme obsahovou strategii
  • Budujeme kvalitní obsah, nabízíme řešení
  • Přivádíme návštěvníky na web, budujeme povědomí o vaší značce
Spojte se s námi

Připraveni proměnit svůj nápad?
Pomáháme firmám dosáhnout víc.