Obsahový marketing
Obsahový marketing (content marketing) je dlouhodobý marketingový nástroj, který přináší trvalejší přínosy než jednorázové kampaně.
Content marketing
Proč budovat obsah?
Kvalitní obsah přiláká zákazníka a vzbudí v něm důvěru ve vaši značku. Jde o dlouhodobý a dopředu promyšlený proces.
“Uživatel na internetu hledá informace. Nabídněte mu je vy a přeměňte jej na zákazníka.“
Obsahový marketing je běh na dlouhou trať. Nečekejte od něj, že vám přes noc zdvojnásobí prodeje. Pomůže vám ale vybudovat značku, které budou zákazníci důvěřovat, a ke které se budou rádi vracet.
-
82 % firem, které blogují, mají pozitivní návratnost z této investice
-
67% nárůst konverzí zažívají firmy, které pravidelně blogují
-
Okolo 49 % firem má svého správce obsahového marketingu
Obsahový marketing s jakmy
Proč právě my?
Společně si stanovíme, jakým směrem by se vaše značka měla ubírat a jakým dojmem chcete na uživatele působit. Na základě obsahové strategie, kterou vytvoříme, následně dlouhodobě vytváříme kvalitní obsah jak na váš web (interně) tak externě. Obsahová strategie je složena z různých nosičů obsahu, těmi jsou například PR články, rozhovory, infografiky, video obsah a tak dále. Účel je jasný - lidem, kteří řeší nějaký problém - chceme nabídnout řešení právě my.
-
Vytvoříme ideální představitele vašich zákazníků
-
Zkonstruujeme obsahovou strategii
-
Budujeme kvalitní obsah, nabízíme řešení
-
Přivádíme návštěvníky na web, budujeme povědomí o vaší značce