Víte, že... průměrné navýšení měřených metrik po úpravách použitelnosti webů je 83 %?
Uživatelsky přívětivý, jasný a přehledný web je klíčem ke konverzím! O tom, zda návštěvník webu zůstane na stránce, nebo bude hledat dál, rozhodují často i zlomky vteřin.
Agentura nebo klient mají často dané hypotézy o rozmístění jednotlivých prvků na webu. Tyto hypotézy jsou však podloženy subjektivními názory a často bývají daleko od pravdy. Změříme reálných chování uživatelů na webu, zjistíme, kam klikají, natočíme si jak brouzdají po vašem webu a na základě těchto reálných a objektivních dat vyvodíme závěry.
Každý uživatel přichází na váš web s jistým záměrem – zjistit informace, kontaktovat vás e-mailem nebo telefonicky nebo i za účelem nákupu zboží či služby. Pokud ho v jeho cílech maximálně podpoříte – třeba jednoduchou a přehlednou navigací, dostatečně velkým a čitelným písmem, jasně srozumitelným objednávkovým formulářem atd., máte vyhráno!
Má váš web spoustu návštěv, ale téměř žádné konverze a hrůzostrašně vysoký bounce rate? Možná je zakopaný pes právě v použitelnosti vašeho webu. Rádi pro vás uděláme odbornou analýzu, navrhneme, co by se dalo změnit nebo vylepšit a provedené změny následně otestujeme.