Toužíte po zvýšení tržeb vašeho webu? Nevyužíváte PPC, nebo nejste spokojeni s výsledky vašich PPC reklam?
Pomůžeme Vám s nastavením, pravidelnou optimalizací a také s dlouhodobou strategií, protože u nás v jakmy.cz víme, že PPC reklamy nejsou pouze o práci s klapkami na očích, ale správa PPC reklamy zahrnuje komunikaci s klienty na vyšší úrovni ohledně webu, produktů a také brandu.
Náš tým má více než 10leté zkušenosti. PPC se od našich začátků výrazně proměnilo, a proto u nás v PPC agentuřejakmy klademe důraz na neustálé vzdělávání a inovaci.
„Naprostá spokojenost s klukama z jakmy.cz. Profesionální přístup a rychlé jednání“
Jan Kubeš, zakladatel Gibon Delivery ⭐⭐⭐⭐⭐
„S firmou Jakmy spolupracujeme již od roku 2017 a z naší strany naprostá spokojenost. Výkon našeho e-shopu se několikanásobně zvýšil a přitom náklady na reklamu se poměrově snížily. Co se týče marketingu jsou to opravdoví odborníci, neustále zapracovávají různá vylepšení a je vidět, že jdou s dobou. My od nich máme full service od A do Z – o marketing se nestaráme a věnujeme se pouze naší práci, víme, že na Jakmy se můžeme spolehnout. Tuto firmu můžeme doporučit!“
Dan Pasev, Ispas.cz ⭐⭐⭐⭐⭐
„S dynamickým týmem ze společnosti jakmy jsme začali spolupracovat na začátku této zimní sezóny a již nyní po prvním čtvrtletí jsou vidět výsledky. Nejvíce oceňuji jejich flexibilitu a skvělou komunikaci.“
Adam Pertl, Kama.cz ⭐⭐⭐⭐⭐
„jakmy je pro naší agenturu spolehlivý partner v otázkách online marketingu a hlavně SEO optimalizace. Oceňuji jak flexibilní a proklientský přístup, tak vysokou odbornost.“
Tomáš Zísler, Shopero ⭐⭐⭐⭐⭐
„Se společností jakmy, s.r.o. jsme spokojeni. Spolupracujeme od roku 2010 a od té doby se zvýšila návštěvnost našeho webu téměř pětinásobně.“
Kateřina Jelínková, Respect, a.s. ⭐⭐⭐⭐⭐
Jak konkrétně vám se správou PPC kampaní pomůžeme?
Zvýšíme míru prokliku vašich reklam – díky precizní textaci, kterou máme otestovanou
Snížíme cenu za konverzi vašeho webu – díky pokročilým nastavením nabídek
Zvýšíme konverzní poměr – poradíme Vám ohledně UX, produktů a jak lépe zacílit vaše reklamy
Zvýšíme povědomí o vaší značce – díky vytvoření brand strategie a propagaci
Budeme s vámi neustále v kontaktu – email, telefon, také využíváme uzavřené fórum, kde zodpovíme každý váš dotaz
Budeme vám s láskou pečovat o Google Ads, Sklik, Heureku, Zboží.cz, Bing a další kanály. ❤️
PPC reklama: jak probíhá spolupráce
Spolupráci v rámci správy PPC reklamy může probíhat jednou z následujících forem.
Kompletní správa PPC – Provedeme audit aktuální PPC kampaně, navrhneme a implementujeme marketingovou strategii a pravidelně se budeme o kampaně starat tak, abychom společně dosáhli požadovaných výsledků. Nestaráme se pouze o PPC, ale navrhujeme našim klientům postupy z oblasti UX, produktového sortimentu, a také v neposlední řadě navrhujeme postupy pro překonání konkurence.
Sezónní správa PPC – Často se na nás klienti obracejí, že mají produkt, který se prodává jen v určitém období. I na toto jsme připraveni a rádi Vám pomůžeme.
Jednorázový audit PPC – Nemáte zájem o dlouhodobou spolupráci, ale vaše kampaně nemají výsledky? Vyzkoušejte jednorázový audit PPC.
Konzultace PPC reklamy – Chcete se sejít a probrat vaše PPC osobně? Potom vše proběhne v rámci naší hodinové sazby 1080,- Kč.
Za naše léta praxe se nám osvědčilo, když klient zkombinoval správu PPC reklamy se správou SEO – dostali jsme unikátní možnost dosáhnout ještě lepších výsledků.
Obrázek: PPC reklama – Jak probíhá spolupráce
PPC Praha a okolí: proč spolupracovat s námi?
Máme zkušenosti i z druhé strany barikády. Víme, s jakými problémy se jako majitelé webu potýkáte a chápeme vaše potřeby. Sami totiž spravujeme vlastní e-shop i mezinárodní službu.
Působíme a kancelář máme v Praze, první PPC klienty jsme získali již před mnoha lety. Nejdříve jsme začali s malými kampaněmi, postupně jsme si sáhli i na velké rozpočty. On-line marketing děláme již od roku 2012 a naše reference čítají 40 + klientů.
Jsme velcí tak akorát
Proč spolupracovat s námi? Jsme agentura střední velikosti. Často se nám stane, že nás klient osloví, protože nebyl spokojen se servisem u předchozí agentury. Některé větší agentury často fakturují klientům práci, ale výkazy činností či pravidelná komunikace s klientem u nich chybí. U nás je pravidelné reportováníčinností PPC(i jiných) běžné, s klienty jsme v pravidelném e-mailovém, telefonickém a osobním kontaktu. Až to některé možná někdy štve 🙂 V rámci dlouhodobé spolupráce je však naší povinností klienta urgovat v případě, že něco chybí nebo se nezapracovalo potřebné, tak, aby výsledky byly co nejlepší.
Dlouhodobé spolupráce značí spokojenost na obou stranách
Klienti s námi spolupracují dlouhodobě, a to nejen v rámci správy PPC reklamy. Z naší interní dlouhodobé statistiky vyplývá, že zhruba 8 z 10 klientů s námi spolupracuje dlouhodobě, ve zbytku případů jde o jednorázové analýzy.
Příklad PPC praxe: po převzetí správy PPC vzrostly tržby o 135,69 %
Obrázek za tisíc slov. Níže se podívejte na výsledky z Google Analytics, které ukazují meziroční srování
tržeb (+ 135, 69 %) ⬆️
a konverzního poměru (+ 252, 79 %) ⬆️
po převzetí správy kampaní naším týmem.
PPC Praha jakmy.cz
Obrázek: Nárůst tržeb u našeho klienta po převzetí správy PPC o 135,69 % a konverzního poměru o 252,79 % oproti předchozímu roku
Sídlíme v Praze (bližší informace v kontaktní stránce) a kromě vyladěných PPC kampaní klientům vodíme na web také návštěvy pomocí hloubkové optimalizace pro vyhledávače, zbožových vyhledávačů (Heureka.cz, Zbozi.cz) a také píšeme texty (copywriting). V neposlední řadě pro klienty nabízíme také konzultaci jejich byznysu a zhodnocení budoucího potenciálu.
PPC agentura Praha
Mezi našimi klienty je v rámci PPC zhruba 50 % právě z Prahy.
PPC přesně pro vás
Nezískáváte z PPC kampaní takovou návštěvnost, jakou byste chtěli? Chcete na spolupráci někoho, kdo je flexibilní, komunikuje na pravidelné bázi a má prokazatelné výsledky?
Pošlete nám krátkou zprávu přes formulář níže a my se vám do 24 hodin ozveme.
Nebo nám sami zavolejte na +420 775 646 376 a dohodneme se na dalším postupu okamžitě.
Naše reference jsou Potten & Pannen, Worksafety.cz, Kytary.cz, Boatpark.cz, MMA-shop.cz, Pubec.cz, CRDR, ispas.cz, KAMA, Respect.cz, Arboristickaakademie.cz, Samolepici-etikety.cz a mnoho dalších.
⭐ Přes 10 let praxe v oboru
⭐ Bohaté zkušenosti s mnoha velkými i menšími weby
PPC je zkratka označující “Pay-Per-Click”, tedy cena-za-klik. Jde o model internetového marketingu, kdy internetoví inzerenti platí poplatek pokaždé, když někdo klikne na jejich reklamu a navštíví web. Nejpopulárnější formou je reklama ve vyhledávání, kdy inzerent nabízí cenu za umístění jeho reklam do vyhledávače na určitá klíčová slova.
V dnešní době má již PPC širší význam a často se tímto názvem označují i reklamy, u kterých se platí za zobrazení, nebo za konverzi.
V rámci PPC (mezinárodní, české nebo lokální – PPC Praha kampaně) používáme následující nástroje
Google Ads
Sklik
Heureka
Zboží.cz
Bing Ads
Facebook Business
Twitter ads
a další
Jako podpůrné nástroje pro PPC využíváme také
Ahrefs
Collabim
KWFinder Mangools
Mímo jiné taktéž využíváme, a jsme pyšní, na své vlastní nástroje, které vyvíjíme a které nám pomáhají hlouběji poznat podnikání klienta a posunout jeho výsledky zase o něco dále.
Příkladem je náš vlastní nástroj pro předpověď budoucí poptávky, tržeb a dalších dat, prostřednictvím strojového/hlubokého učení (machine/deep learning). To nám umožňuje získat unikátní přehled o nejvytíženějších dnech webu klienta a připravit tak na to jeho personální i logistické kapacity.
Obrázek: Predikční model tržeb jednoho z našich klientů – jakmy.cz
Audit PPC kampaní (video)
Jak postupujeme při vypracování auditu PPC kampaní? Podívejte se na krátké video.
Video: Audit PPC kampaní, SEO analýza, zhodnotíme stav vaší PPC reklamy