Online marketingová agentura jakmy s.r.o.

+420 775 646 376

Blanická 922/25, Praha 2

Top

3 krátké případovky, jak jsme klientům vydělali miliony Kč

Bez nadsázky.

SEO: 26 429 návštěv, +1 086 702 Kč tržby

PPC: PNO 8,41 %, + 2 750 932 Kč tržby

E-mail marketing: 3,38 % konverzní poměr, +1 170 823 Kč tržby


    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]


    Případová studie č. 1 - SEO

    Doba trvání

    od 9/2018

    Činnosti

    Úprava on-page SEO, budování obsahu, zvyšování CTR v SERPu u důležitých podstránek, sledování konkurence s cílem zjistit, co funguje nejlépe, doporučení k rozšíření sortimentu, vše bez linkbuildingu.

    Nárůst tržeb

    + 1 086 702 Kč

    Návštěvnost

    26 429 návštěv z vyhledávání

    PNO (podíl nákladu na obratu)

    Přibližně 6 %

    Slova klienta

    „Sám jsem se SEO věnoval, než jsem to svěřil klukům z jakmy. Mám poměrně konkurenční web a tak dobré výsledky jsem ani nečekal. Výsledné PNO je perfektní.“

    Případová studie č. 2 - PPC

    Doba trvání

    od 11/2018, klient si před tím kampaně spravoval sám, chtěl PPC zcela zrušit, jelikož prodělával

    Činnosti

    Kompletní nastavení kampaní od znova, pokročilé měření a segmentace, nové inzeráty, Google nákupy, průběžná optimalizace a A/B testování.

    Nárůst tržeb

    + 2 750 932 Kč

    Návštěvnost

    111 562 návštěv z placených kampaní

    PNO (podíl nákladu na obratu)

    8,41 %

    Slova klienta

    „Zanevřel jsem na PPC, nakonec jsem se nechal od Tomáše ukecat, ať to zkusím s nimi. Nelituji :-)) PPC mi od té doby tvoří více než třetinu obratu.“

    Případová studie č. 3 - E-mail marketing

    Doba trvání

    od 5/2018

    Činnosti

    Jednorázové konzultace k rozesílkám, které klient prováděl sám. Následně navázání kontinuální spolupráce, která spočívala v budování databáze, vytvoření obsahu pro maily, pravidelná rozesílka, automatizace.

    Nárůst tržeb

    + 1 170 823 Kč

    Návštěvnost

    3 404 návštěv webu

    3, 38 % konverzní poměr

    PNO (podíl nákladu na obratu)

    Pouze 3,1 %

    Slova klienta

    „E-mail marketingu jsem moc nevěřil, časem se to ukázalo jako dobrá investice.“

    Vsaďte se, že takové výsledky dokážeme i s vaším webem!
    Zanechte nám váš kontakt


      [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]


      + 3 případovky + 1 mil. Kč