+420 775 646 376

Blanická 922/25, Praha 2

Top

3 krátké případovky, jak jsme klientům vydělali miliony Kč

Bez nadsázky.

SEO: 26 429 návštěv, +1 086 702 Kč tržby

PPC: PNO 8,41 %, + 2 750 932 Kč tržby

E-mail marketing: 3,38 % konverzní poměr, +1 170 823 Kč tržby

Případová studie č. 1 - SEO

Doba trvání

od 9/2018

Činnosti

Úprava on-page SEO, budování obsahu, zvyšování CTR v SERPu u důležitých podstránek, sledování konkurence s cílem zjistit, co funguje nejlépe, doporučení k rozšíření sortimentu, vše bez linkbuildingu.

Nárůst tržeb

+ 1 086 702 Kč

Návštěvnost

26 429 návštěv z vyhledávání

PNO (podíl nákladu na obratu)

Přibližně 6 %

Slova klienta

„Sám jsem se SEO věnoval, než jsem to svěřil klukům z jakmy. Mám poměrně konkurenční web a tak dobré výsledky jsem ani nečekal. Výsledné PNO je perfektní.“

Případová studie č. 2 - PPC

Doba trvání

od 11/2018, klient si před tím kampaně spravoval sám, chtěl PPC zcela zrušit, jelikož prodělával

Činnosti

Kompletní nastavení kampaní od znova, pokročilé měření a segmentace, nové inzeráty, Google nákupy, průběžná optimalizace a A/B testování.

Nárůst tržeb

+ 2 750 932 Kč

Návštěvnost

111 562 návštěv z placených kampaní

PNO (podíl nákladu na obratu)

8,41 %

Slova klienta

„Zanevřel jsem na PPC, nakonec jsem se nechal od Tomáše ukecat, ať to zkusím s nimi. Nelituji :-)) PPC mi od té doby tvoří více než třetinu obratu.“

Případová studie č. 3 - E-mail marketing

Doba trvání

od 5/2018

Činnosti

Jednorázové konzultace k rozesílkám, které klient prováděl sám. Následně navázání kontinuální spolupráce, která spočívala v budování databáze, vytvoření obsahu pro maily, pravidelná rozesílka, automatizace.

Nárůst tržeb

+ 1 170 823 Kč

Návštěvnost

3 404 návštěv webu

3, 38 % konverzní poměr

PNO (podíl nákladu na obratu)

Pouze 3,1 %

Slova klienta

„E-mail marketingu jsem moc nevěřil, časem se to ukázalo jako dobrá investice.“

Vsaďte se, že takové výsledky dokážeme i s vaším webem!
Zanechte nám váš kontakt

+ 3 případovky + 1 mil. Kč