Webová analytika
Správná interpretace dat z analytických nástrojů může pomoci ke zvýšení počtu objednávek až o desítky procent.
Nedílna součást marketingové strategie
Proč zvolit webovú analytiku
Webová analytika je dnes nedílnou součástí dobré marketingové strategie. Jak se zpívá v jedné pohádce: „statistika nuda je, má však cenné údaje…“ Pro nás to nuda rozhodně není!
,,Měřit. Měřit. Měřit. Bez webové analytiky se neobejde žádný e-shop, který chce v konkurenčním prostředí uspět.“
-
83,4% uživatelů webových analytikých nástrojů používá Google Analytics
-
54,6% všech webových prezentací používá nějaký analytický nástroj
-
21% firem využívá webové analytické nástroje pro optimalizaci svých rozpočtů
Proč je webová analytika důležitá?
Provozovat web a s ním spojený marketing bez analytiky je jako chtít střílet na terč se zavázanýma očima. Webová analytika skýtá obrovské možnosti, které vám pomohou přesně zacílit vaše marketingové aktivity. Díky analýze zjistíte, jaké marketingové strategie u vás fungují a které jsou naopak ztrátové, což vám pomůže investovat finanční prostředky do těch správných projektů.
Proč si na webovou analytiku vybrat nás?
Vhodně nastavíme analytické nástroje, na základě čehož budete schopni přesně měřit přínos jednotlivých zdrojů návštěvnosti. Další informace nám prozradí, jak upravit stránky za účelem zvýšení konverzního poměru. Dokážeme také jasněji definovat vaši cílovou skupinu, které pak můžeme společně přizpůsobit obsah a styl komunikace na vašem webu.
-
Definice cílové skupiny
-
Přesnější cílení
-
Plánování účinných marketingových kampaní
-
Optimalizace a vyhodnocování kampaní