Správná interpretace dat z analytických nástrojů může pomoci ke zvýšení počtu objednávek až o desítky procent.
Webová analytika je dnes nedílnou součástí dobré marketingové strategie. Jak se zpívá v jedné pohádce: „statistika nuda je, má však cenné údaje…“ Pro nás to nuda rozhodně není!
Správná interpretace dat z analytických nástrojů může pomoci ke zvýšení počtu objednávek až o desítky procent.
Provozovat web a s ním spojený marketing bez analytiky je jako chtít střílet na terč se zavázanýma očima. Webová analytika skýtá obrovské možnosti, které vám pomohou přesně zacílit vaše marketingové aktivity. Díky analýze zjistíte, jaké marketingové strategie u vás fungují a které jsou naopak ztrátové, což vám pomůže investovat finanční prostředky do těch správných projektů.
Vhodně nastavíme analytické nástroje, na základě čehož budete schopni přesně měřit přínos jednotlivých zdrojů návštěvnosti. Další informace nám prozradí, jak upravit stránky za účelem zvýšení konverzního poměru. Dokážeme také jasněji definovat vaši cílovou skupinu, které pak můžeme společně přizpůsobit obsah a styl komunikace na vašem webu.