Obsahový marketing (content marketing) je dlouhodobý marketingový nástroj, který přináší trvalejší přínosy než jednorázové kampaně.
Kvalitní obsah přiláká zákazníka a vzbudí v něm důvěru ve vaši značku. Jde o dlouhodobý a dopředu promyšlený proces.
Obsahový marketing je běh na dlouhou trať. Nečekejte od něj, že vám přes noc zdvojnásobí prodeje. Pomůže vám ale vybudovat značku, které budou zákazníci důvěřovat, a ke které se budou rádi vracet.
Obsahový marketing přivádí na váš web nové návštěvníky a postupně posiluje důvěru ve vaši značku. Účelem obsahového marketingu nejsou přímé prodeje, ale budování pocitu důvěry ve vaši značku mezi potencionálními i stávajícími zákazníky.
Společně si stanovíme, jakým směrem by se vaše značka měla ubírat a jakým dojmem chcete na uživatele působit. Na základě obsahové strategie, kterou vytvoříme, následně dlouhodobě vytváříme kvalitní obsah jak na váš web (interně) tak externě. Obsahová strategie je složena z různých nosičů obsahu, těmi jsou například PR články, rozhovory, infografiky, video obsah a tak dále. Účel je jasný - lidem, kteří řeší nějaký problém - chceme nabídnout řešení právě my.