PPC reklama
Víte, že správným nastavením kampaní se můžete dostat až na konverzní poměr 70 % ? To znamená, že 7 z 10 návštěvníků u vás nakoupí / splní cíl.
Víte, že správným nastavením kampaní se můžete dostat až na konverzní poměr 70 % ? To znamená, že 7 z 10 návštěvníků u vás nakoupí / splní cíl.
PPC, zkratka z anglického pay-per-click, znamená platbu za klik. V praxi to znamená, že zaplatíte pouze za kliknutí na vaši reklamu (za návštěvníka), nikoli za zobrazení inzerátu. PPC reklama je nejefektivnější marketingový nástroj, umožňuje velmi přesně cílit na uživatele, kteří hledají právě vás.
Určíte si, kolik maximálně chcete zaplatit za nakupujícího / objednávku / poptávku a proto dokážete přesně měřit návratnost investice.
Pomocí PPC reklamy dokážeme dokonale plánovat a přesně zasáhnout vaši cílovou skupinu. A to za zachování nákladů, které společně stanovíme. Jednoduše řečeno, určíme si, kolik chcete maximálně zaplatit za nového zákazníka či objednávku.
Pomocí PPC reklamy můžete zasáhnout mnoho typů publika – návštěvníci webu; ti, co vložili zboží do košíku, ale nenakoupili; ti, co projevili zájem o určitý produkt a dále, způsobů je mnoho a společně nastavíme kombinaci těch nejlepších pro vás.
Důležitost PPC kampaní je nepopíratelná. Naše výsledky jsme publikovali např. v této případové studii. Mnoho specialistů nevyužívá plný potenciál PPC reklamy, kampaně nabízí opravdu velmi přesné údaje a disponuje mnohými možnostmi.
PPC reklama funguje velmi rychle – první návštěvníky můžete díky PPC získat již do 15 minut od spuštění!
Obrázek: Ukázka, jak vypadá úspěšná PPC kampaň jednoho z našich klientů
Video: Co je to PPC reklama a co vám přinesou kampaně
Obrázek: Tak nás hodnotí vybraný klient (PPC reklama)
Máme dlouhodobé zkušenosti, kampaně spravujeme s laserovou pečlivostí. Víme, že správa PPC kampaní není jen o samotných platformách, ale také o funkčním byznysu. Ten s vámi budeme konzultovat tak, abyste vydělávali.
„Se společností Jakmy jsme navázali spolupráci teprve nedávno, ale zatím se zdá být vše jako na zlatém podnosu. Mají super názory na celkovou strategii a myslí jinak než ostatní agentury a to nás dostalo :)“
Tomáš Prášek, CEO milica.cz ⭐⭐⭐⭐⭐