Když to dobře poskládáte, může to fungovat perfektně. O čem je řeč? Marketingový mix. Pokud k tomu ještě máte dobrý produkt, tak, jako náš klient Dřevoprodej ISPAS, je to značka ideál!
Jak vytvořit web? Je to jednodušší, než si myslíte
Chcete být vidět online a váháte, zda se do budování nového webu pustit na vlastní pěst? Pusťte. Možná budete sami překvapeni, jak snadné to je. A věřte, že se vám čas investovaný do stavby webu vyplatí. Svět má nyní mnohem více času na to, brouzdat se ve vodách nekonečného internetu. Tak toho využijte! Od spuštění […]
22 online nástrojů ZDARMA, které musíte znát [Pro podnikatele]
Hledáte způsoby, jak ještě lépe zvládnout vlastní propagaci a jak efektivně měřit a sledovat výsledky své práce? 👍 Připravili jsme pro vás 22 nástrojů, které se vyplatí používat, pokud chcete propagaci vašeho byznysu ještě více vylepšit a být produktivnější. Některé aplikace a online marketingové nástroje jsou zcela zdarma a některé si můžete nejprve zdarma vyzkoušet a až později přejít […]
Případová studie: Jak jsme snížili PNO v PPC reklamě o dvě třetiny na 6,60 %
V této případové studii vás přesvědčíme o tom, že i poměrně konkurenční obor, jakým je prodej elektroniky a gadgetů, může dosahovat v placených kampaní perfektních výsledků s PNO kolem 7 %. Ukážeme vám postup, jakým jsme toho dosáhli a uvidíte, že pokud se do kampaní vloží dostatečná láska a spojí se to s vysokými ambicemi klienta, výsledky se […]
Koronavirus a business – 8 marketingových tipů, jak přežít a být silnější
Jaké kroky zvážit v rámci vašeho businessu, abyste v době poletujícího COVID-19 netratili, ale naopak získali? V článku vám popíšeme 8 marketingových tipů od našich klientů, inspirujte se i vy. Investujte čas do sociálních sítí a odpovídejte na otázky Zákazníci mají nyní spoustu otázek a spoustu obav. A právě strach může také brzdit jejich ochotu […]
Úspěšný B2B marketing: jak oslovit B2B segment, aby skutečně naslouchal
B2B marketing vyžaduje odlišný přístup, než je tomu na trhu B2C. Vhodná komunikace vám ušetří spoustu času a „prázdných“ prokliků přes vaši reklamu a zároveň vám přivede mnohem více relevantních návštěvníků. Jak na účinný B2B marketing? Poradíme vám, jak oslovit cílovou skupinu, abyste z toho vytěžili maximum. Udělejme si jasno: co to je B2B marketing Pod […]
Práce z domu ► 35 tipů, jak si vydělávat na dálku
Jak si vydělávat na dálku? Home office – sen a zbožné přání mnoha lidí, kteří každý den pravidelně dojíždějí do zaměstnání. Práce na dálku, to je práce v klidu, v pohodlí domova, v ruchu kavárny nebo třeba na exotickém ostrově. Děláte to, co vás baví, a v čase, kdy vám to vyhovuje nejvíce. Možnosti v […]
Vlastní e-shop, zdokonalování produktu, získávání zákazníků. Nestíháte? Co s tím?
Dokonalý produkt prodává. Ale nejen to, o vašem produktu se musí lidé nejdříve dozvědět a získat důvěru k vaší značce, aby opravdu nakoupili. Jak toho dosáhnout? Co řešit dříve? Zamysleli jste se někdy nad tím, co vlastně dělá agentura a jaký konkrétní přínos to může mít pro vaše podnikání? V digitální době, ve které nyní […]
Podnikání při zaměstnání – jak začít a hned neskončit
Chcete začít podnikat, jenže touhu mít něco vlastního neustále udusává strach z nejistého výdělku a jeho nepravidelnosti? Existuje řešení. Nemusíte hned vše vsadit na jednu kartu. Mnohem lepší je své síly strategicky rozdělit 50/50 a čerpat výhody obojího. Zaměstnání na půl úvazku vám poskytne potřebnou jistotu a zázemí a zbylý čas si vyhradíte na podnikání […]
Jak založit Startup (7. díl) – Ideální kolektiv ve Startupu
Existuje vůbec něco jako ideální kolektiv? To je spíše řečnická otázka, protože se na tuhle problematiku dá nahlížet z mnoha stran. Ale pojďme si dnes povídat o tom, jak se tomu alespoň co nejvíce přiblížit ve vašem Startupu! Už se těšíte? My ano! V minulém díle seriálu jsme si vyjmenovali nejčastější problémy, se kterými se člověk může […]